Neeral Maskin: Visuell identitet

Visuell identitet og visittkort for Neraal Maskin

Ny visuell profil for første gang siden 1984

Det er ikke siden 1984 at Neraal Maskin har oppdatert den visuelle profilen sin. I messesammenheng kom det tydelig frem at de var gode på nettverksbygging, men at profilen på langt nær leverte et realistisk bilde av kvaliteten Neraal Maskin leverer i dag.

Svak intern stolthet

Med utdatert materiell, utelukkende produsert i blåtoner som ikke lot seg oversette godt til trykk, endte Neraal med en lilla profil som de aller færreste ansatte var stolte av å vise frem. Godt avhengige av printmateriell og velfungerende nettsider, tok de kontakt med oss i Narrativ.

Før og etter: nettside

Visuell identitet før og etter for Neraal Maskin

Folk shopper folk

At folk shopper folk er ingen hemmelighet, og målet med den nye visuelle profilen er å visuelt invitere potensielle kunder og samarbeidspartnere til å interagere med merkevaren, og få en forståelse for kvalitetsnivået av faglig ekspertise i virksomheten. Med ny profil i mykere og varmere toner enn den kalde, maskineri-sentrerte drakten, mener vi at Neraal Maskin kan oppnå nettopp dette.

Oris Dental flosser
Ved å klikke på "Godkjenn" godtar du lagring av informasjonskapsler på enheten din for å forbedre nettstedets navigering, analysere bruken av nettstedet og hjelpe til med markedsføringen vår.. Se Personvern for informasjon.