Kampanjefilm

Helthjem

Filmproduksjon av Narrativ for Simpleness

Våren 2023 lanserte vekstbyrået Simpleness kampanjen «Schmick, Schmack, Schmock» for Helthjem. Simpleness har tidligere redesignet den visuelle identiteten til Helthjem, og vi leverte en første puls med filmer i et samarbeid med vekstbyrået høsten 2022.
Da vi igjen ble spurt om å bistå med produksjon for den nye kampanjen var vi ikke vonde å be.

Helthjem er en av Norges største fraktleverandører eid av Schibsted og Polaris. De gir deg en enkel og tidsbesparende måte å sende og motta pakker hjemmefra. Magien skjer over natten med hjelp fra deres veletablerte avisbud, slik at du kan våkne opp med dine favorittprodukter på dørmatten eller i postkassen.

I tillegg til high-end produksjon bistod Narrativ med opptak av mobilvideo for bruk i annonsering på TikTok.

Filmproduksjonen ble levert i versjoner på 30 sek, 20 sek, 15 sek og 6 sek for ulike bruksområder og flater.

Les mer om kampanjen her

Nysgjerrig på arbeidet vårt? 

Ta kontakt her.

Ta en titt bak kameraet i karusellen her 👇🏻

Andre arbeider

Se alle arbeider

Livskraftige lokalsamfunn

Les hele innlegget

Merkevarebilder

Les hele innlegget

Visuell identitet

Les hele innlegget